onsdag 15. oktober 2008

Zombie midt i uka

Egentlig skulle jeg poste et bilde av mitt uhyre komfortable antrekk(grå grovstrikket, lang jakke over en hippieaktig lilla/blå-kjole). Men jeg rakk aldri ta bilde. Og nå ser jeg ut som et vrak. Ingenting var helt som det skulle i dag synes jeg. Først forsover jeg meg, så jeg ikke rekker å spise frokosten min eller drikke opp all kaffen. Da vet jeg at dagen ikke blir bra. Så oppdager jeg at det ikke er brød igjen og at pappa har stukket av med 2 av 3 innbakte pølser fra dagen før. Egentlig ikke så ille, men jeg har vært Onsdags-Zombie hele dagen uansett.

Jeg trekker meg dermed tilbake i kosekroken min på bildet over (dog, med varmeovn ved siden av og deeeilig, tykt fleecepledd over) for å lese grundig de 35 sidene jeg har prøve i, i Historie&Filosofi 2 i morgen. Og en kopp te, naturellement.

I går var forresten nam. Innbakte pølser og sjokoladekake hos Daniel (moren lager yummy mat), og så banket jeg Daniel og lillebroren i Halo 3 og Call of Duty - enda det var føste gang jeg spiller xbox. hihi.

I haven't had the day with me today. No time for breakkie, no time to shoot a photo of my incredible comfortable outfit (knittet, grey jacket and a hippie dress), and I have been so tired because of the lack of enough coffee. So now I hide myself in my warm, warm room in the corner in the picture above to read and learn 35 pages for a test in History&Philosophy tomorrow. With a cuppa, naturellement.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud, det rommet ditt er så fint. Hvor mye tar du for å innrede mitt D:

Morbeline sa...

<3 takk.

haha, en kopp te! jeg elsker å styre med dekorasjon og sånn på rommet, men blir aldri fornøyd.

Anonym sa...

Det ser så koselig ut! :)