søndag 26. oktober 2008

byen

I går skulle vi egentlig på byen. Men det blir neste helg i stedenfor, siden da er det halloween. Takk og pris. Hvorfor er jeg så glad for det? Jeg eier ikke partyantrekk. Jeg har èn high waist-shorts jeg bruker som oftest. Hjelpes. Flott at jeg er blakk frem til Januar. Og så er jeg ikke typen til å pynte meg på den måten.

Men det er søndag, og jeg har lang 2do-liste.
-Matteoppgaver
-Joggetur
-Hjemmespaaa
-Fransk
-Lese i "Alle mine kjære" (fy fabian så spennende)

Så nå koser jeg meg med kaffi etter å ha fått frokost hos min kjære (Taco? Nam!) Og poster søte klær jeg fant på ladiesroom.no

denne rød falt jeg for. Akkurat passe søt og enkel. Og jeg har fått sansen for rød nå i det siste.



inspirert av pixiepanda - lilla jakke. Dog ikke like fin som Kamillas, men varm nok til å tulle seg inn i på kalde vinterdager.


denne, laaange strømper, stearinlys, peis, snø ute og i hånda en god bok og svær kopp te. Need I say more?



Jeg har fått dilla på lilla, rødt, høyhalsere og strikk for tiden. Me likey. Bare synd jeg ikke jobber så mye at jeg kan shoppe særlig for tiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Alle mine kjære": Du leser boka?

Morbeline sa...

yeap, halveis!

Anonym sa...

Begynte å lese den boken for ca en måned siden (har ikke fått tid til å lese så mye), og den starten er noe av det sykeste jeg har vært borti. Fantastisk genial idè å la jenta observere alt som foregår, for å gi seg selv full frihet til å beskrive hva som foregår "her nede".