torsdag 23. oktober 2008

torsdag

Jeg er sliten og tar meg en liten "fridag" i dag for å få unnagjort lekser og diverse ting. Jeg får gjort enormt mye! Klokken er halv ett og hittil har jeg spist god frokost, ryddet rommet og øh, oppdatert bloggen. Men det blir lekser, en tur i dagslys/høstvær og x antall tekopper senere.


dette bildet var grunnen til at jeg valgte rød kåpe i år.

Hva er dine favorittgjøremål på en fridag (eller alenehjemme-dag)?

Skipped school to do homework today. Exhausted of.. nothing, really. But I get to do loads, like tide up my room, drink loads of tea and update the blog. The picture is the reason why I bought a read coat this year (found it on devART 2-3 years ago).
What do you prefer doing on days "off"?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det høres ikke ut som en fridag^^
Man MÅ drikke minst en kopp te om dagen, eller så er det ikke høst. Selvom te er verre enn både kaffe og vin som tannmisfarger, må man må man må man.

Nydelig bilde, skjønner du ble inspirert. Det er så fint med en farge som står litt ut i mengden. Er så sjalu på jakka di, og den lilla til Kamilla. <3

Anonym sa...

jeg elsker sånne dager uten rammer. men jeg ender som regel opp med å gjøre ingenting :)

Bryllupsbloggen til MM og PP sa...

Mye det samme. Har vasket i dag, dusjet lenge, handlet på apotek og tent lys, drukket te og lest skoleting. Nå er det gullrekka for tur. Jeg elsker å bruke fridager til å ordne ting rundt meg, bruke god tid på middagen og få tid og lyst til å sette på en film jeg har villet se lenge, men som det aldri har bltt noe av. fridager er bra!

Morbeline sa...

Maria: Haha, sant. Men for meg er det fridag å få gjort unna ting så jeg kan sove godt.

Mm, man skal da skille seg ut litt? ;) Du har jo alltids gul, grønn, blå og oransje å velge kjære.

Sigrid: Hehe. Sosing<3

Paula: Gullrekka? Men ja, jeg har det akkurat sånn som deg! Er liksom aldri fri før alt er ordnet ferdig.