tirsdag 7. oktober 2008

comfort


Æsj, jeg liker ikke å fly - særlig ikke når mine kjære "ear-planes" er rotet bort. Altså mine super-ørepropper som gjør at jeg ikke får vondt i ørene pga. trykket i kabinen, for det gjør så himla vondt.



Min kjære er i dusjen (og okkuperer dermed hotellrommets eneste speil) så da benytter jeg tiden med å henvise til en butikk her jeg har forelsket meg helt og holdent i. Etam. Undertøysbutikk som ikke er rådyr, og som har de nydeligste settene, nattkjolene, pysjene og alt annet små-dill-dall som skikkelig feminine kleshengere, tøfler og sånn øye-bind. Jeg endte opp med den lilla silkenattkjolen over, i hvertfall. Sjekk ut lingerie-avdelingen: etam.com


skulle ønske kontoen var uttømmelig, da hadde jeg unnet meg
en skikkelig kosedress til kalde kose- eller leksedager


hvor herlig søt er ikke denne varmeflasken? Elsk.


og kunne toppet kosedagen med et par søte sokker som disse (som jeg forøvrig må mase på mamma om å lage til julegave tli meg)



Since my boyfriend are in the shower and occupies the only mirror in this hotel room, I have no other things to do than make a post. I'm not looking forward to fly later today, since I lost my ear plugs for relief the cabin pressure. It is paaain without. However, I've discovered this lovely shop here in Paris: Etam. Check out the lingerie, and enjoy!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo, jeg dro en uke tidligere enn planlagt! Superkoz.

Ååh, jeg elsker sånne butikker. Kan pludre rundt i dem i evigheter.