lørdag 1. november 2008

Ola Nordmann

Brrrrr! Å gå ute i tynne strømpebukser og kalde sko er ikke gøy, når det er mange minus. 4- i dag tidlig og frosten hadde grodd fast i meg (halveis opptint i en varm dusj og en kopp kaffe). Da er det herlig å ha den varme mariusgenseren som min kjære mor lagde til meg i fjor og "pels"skjerf. Og en trøtt kjæreste selvsagt. Vi var i seng halv 5 i natt, så jobb var svært gøy, især siden jeg hadde uhyre støle lår. Russekro i kveld! Oh yeah.


Litt nordmann i dag, med andre ord.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Godt å være nordmann i klesstien noen ganger:)

Anonym sa...

ah , fin genser :)

Kamilla sa...

Søte bilder :)

Fikk kortet i går, tusen takk! Bildet var dødsstilig, fineste i kortsamlinga på korktavla.

Camilla sa...

Sånn genses har jeg og:) Den er så herlig!

Så dumt at du har hatt en dårlig opplevelse med EF da. Jeg har snakket med ganske mange faktisk og de virker forrnøyde. I hvert fall de som har reist til USA. Er litt skumelt da..

Linnéa sa...

å så søt! Ønsker meg en sånn genser :)

Anonym sa...

så søte bilder! :)

Anonym sa...

å, den kommentaren over var fra meg :)

Bryllupsbloggen til MM og PP sa...

Aww. fineste genseren! Jeg og vil ha en sånn!