fredag 21. november 2008

Le cheveu

Det er kaldt. Og jeg har fri fra skolen for å lese fransk til eksamen. Og jeg surrer som vanlig rundt med alle andre ting. Og undrer litt på hvordan så mange klarer å få så fint, uslitt, langt hår. Jeg sparer og sparer nå, og selv om jeg er flink til å kure, bruker kun leave-in-krem i håret og føner det sjeldent forblir det like tørt og ser slitt ut (selv om det ikke er det).

Har noen noen gode tips til fint hår? God hårkur/leave-in-krem/andre hårprodukter?



Egentlig var hensikten bak posten å vise dere dette sinnsykt nydelige antrekket jeg fant hos Garance Doré . Jeg har både skjerfet og pelslua, så jammen skal det prøves å kopieres en dag.


5 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har lyst på langt, fint hår! Men håret mitt er alltid rart, fordi jeg klipper det selv, og finner aldri noen frisører som gjør det bra igjen ..

Anonym sa...

Håret mitt er elendig, så jeg skal ikke gi deg noen tips:P

NYDELIG antrekk! Aah!

Anonym sa...

Hei Mia! Hvordan går det med deg? Liker bloggen din skikkelig godt:) Jeg syns Joico har de beste hårproduktene,spesielt hårkuren. selvom håret mitt blir og ser slitt ut til tider:P Klem fra Elin

idiki sa...

kult antrekk :D eso gøy å prøøve å kopiere fantastiske menneske

Morbeline sa...

Kristin: Jeg kjenner til det å klippe selv. Veldig billig ;) Men ikke alltid like vellykket. Frisører er teite og gjør jo bare som de vil!

Maria: Håret ditt ser jo kjempefint ut!

ELin: ALt er vel og bra her ;) litt eksamensstressa. Enn med deg? Takk for tips! lagres i bakhodet ;)

Ilabila: Mm!