mandag 24. november 2008

eksamen 01

Skriftlig franskeksamen gikk helt greit. Fint at temaet er le mètro i Paris ettersom jeg brukte den en hel uke i oktober. Etterpå ruslet jeg rundt i Hønefoss. Datt innom Bianco og falt pladask for disse skoene med les killer heals. Egentlig har jeg ikke råd, men trenger faktisk sko til julebord og nyttårsaften (hvorfor føler jeg at jeg høres ut som Carrie i satc?)
Nå er det sex&singelliv før middag.
Sinnsykt bra timet å bli hektet på serien igjen nå som jeg har tre sykt stressende uker, go me.


I feel tall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, man blir alltid hekta på en serie eller bok rett før eksamen:P

Godt å høre eksamen gikk fint! Og kjøp skoene som eksamensgave til deg selv, det sier pappa alltid at jeg må gjøre;)

Kamilla sa...

Skoene var utrolig fine! La oss stylte oss ustødig rundt sammen på julebordet :)

Morbeline sa...

Maria: Pappan din burde snakke med pappan min! For pappa blir alltid furt når jeg kjøper nye ting.

Kamilla: Haha, deal! Regner med ellens Cosmopolitans gjør oss hakket stødigere også ;)

Ella sa...

Herregud for noen nydelige sko! Men jeg mestrer IKKE å gå i sånt, i tillegg er jeg 1.81 fra før, og blir skyskraper med ti cm ekstra. Men i wish, i wish!

Renate sa...

De skoene er så søte :)