mandag 10. november 2008

Fjodor og DDE

Jeg gjør oppsamlede lekser. Som matte. Det er lite gøy. I dag er det to uker til min første privatisteksamen: Fransk skriftlig. Ikke akkurat å hoppe i taket over..
MEN det er D.D.E her i bygda på lørdag, så det blir spenstige saker.
Forresten, si hei til min nye dashboard-venn! Må vel finne på et spenstig navn til han. Fjodor kanskje?





fredag var antrekket dette.


Rekker liksom aldri å ta bilder på morgenkvisten. Og så synes jeg det er en smule flaut å poste antrekk i blandt, for jeg har jo ikke akkurat stilen, men er jo gøy selv å ha inspirasjon fra egen garderobe på grå dager.

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei, nye dashboard-venn!
Fjodor er et fint navn :)

Anonym sa...

Syns det var kjempe fine antrekk! :)
Blir sikkert dødsgøy med D.D.E fest;)

Forresten hei,hei Fjodor;)

Anonym sa...

får håpe de spiller no blir det liv!
dostojevskij? :)

Anonym sa...

Liker antrekkene dine:)

Fjodor! Sparegris, non? <3