onsdag 12. november 2008

feber.

Jeg hadde verdens verste natt i natt. Våknet i 2-tiden og skalv. Spente meg så jeg skalv i over en time uten at det egentlig var kaldt - jeg var kald. Laffet inn på badet med dyna og la meg på det varme gulvet der en stund også. Var helt fin i dag tidlig, men (det jeg fant ut senere at var) feberen tok meg innen andre skoletime så jeg dro hjem. Feber uten å være forkjøla, hørt på maken! Så det er sikker derfor jeeg ser så 'syk' ut på bildet under.

Skjorta til min bror, vest fra Paris, svarte jeans fra h&m og gullhjerte fra min kjære.


Jeg vil egentlig ikke svare på alle fine innlegg om pels, fordi det var så mange utrolig bra kommentarer. Fikk et mye mer nyansert syn (som man kanskje får om man prøver å provosere) som fikk meg til å tenke litt også :) Men det får meg nok aldri til å slutte å gå med fuskepels.

Psst! Det er veldig koselig at dere som leser som gir lyd fra seg. Forventer nesten ingen kommentarer jeg, når jeg blogger, er jo mest for gøy. Men neste gang så si ifra om jeg skal linke deg ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

ah , utrolig fin vest du hadde : )

Anonym sa...

Håper du føler deg bedre, og det er imponerende at du klarer å kle deg slik når du er syk. Pent antrekk! (:

Anonym sa...

Når jeg er syk, bor jeg i pysjbuka til Christian og en dritstøgg, svær genser. Og tre skjerf. Kudos;)

Unknown sa...

Beautiful:)

Jeg går selv med fuskepels selv om jeg ikke liker ekte pels. zero problemo for min del :)

Morbeline sa...

kristin: takk<3

maren: Det var èn dag, var utrolig sært. Hater å kle meg som en dass på skolen :p men takk<3

Maria: Høres deeeilig ut. Daniel eier ingen pysjbukser (kanskje han skal få til jul..).

Pia: takk<3 hehe, godt å høre :)