torsdag 27. november 2008

biter i det 'sure' eplet

Jeg skrev jo i forrige post masse om det å bare blogge om klær etc. Vel, jeg kommer neppe til å slutte med det, men bloggen kommer ikke til å 100% handle om det for å si det med enkle ord! For i går da jeg skulle finne frem dressen Daniel skal låne til 70&80tallsfesten, fant jeg en ekstra bukse fra pappa på hengeren. Veldig trøtt i dag fant jeg den buksa svært behagelig å ha på seg, og voila. Forresten var det flere som la merke til buksene enn at jeg hadde hatt i hair extension, noe jeg synes var rart. Klikk for større.


Vi har begynt med dramaprosjekt (nytt navn på gamle særemnet). Tradisjonen tro har skolen min alltid kjørt dramatisering av en bok som særemne. Men i år har vi større frihet - og den benytter vi oss godt av for å si det slik! Av hensyn til gruppa vil jeg ikke avsløre ideen, men antageligvis blir jeg spillende et individ med sosial angst og som lyver mye for å unngå mennesker. Kan bli spennende, især fordi jeg har sceneskrekk og det gjør jo angsten mer troverdig. Æsj, ja hva er det med det å stå foran et 'publikum'? Jeg har verdens største selvtillit når jeg snakker fra pulten eller med mennesker, men så fort det er en scene eller fremføring skjelver jeg og tilnærmet stammer.

Men off to do my stuff. Psst! Stikk innom her og registrer deg, muligheter for å få gratis gavekort på bl.a. h&m og gina tricot ;)

12 kommentarer:

Helene sa...

Buksen var jo dødskul! Veldig greit å finne sånne skatter i din far sitt skap ;) Extensionsene var veldig fine også!:) Kledde det godt!

Marthe sa...

syns buksa var kul!:D nja, det er sikker interessant hvis man skjønner noe av det:P det er vell kjemi 2, det jeg sliter med er de pokkers forsøkene:P eksamen var i 45 minutter, nesten EN time!

Anonym sa...

skulle ønske jeg hadde en sånn bukse. du var fin me extentions.. (hvorfor finnes det ikke et norsk ord?)

Morbeline sa...

Helene: Takk<33

Marthe: Takk:D Kjemi 2 er teit, hoppet av det før høstferien, mostly pga. læreren..

Kristin: Fretex? Er helt vanlig dressbukse som jeg har lagt opp litt. Takk :) Hårforlengelse? :P

Anonym sa...

Nice!
Buksen var kjempe nice!

Tine sa...

nydelig antrekk. jeg har også funnet mye fint i pappas skap ;P

Unknown sa...

Hva slags større friheter med særemnet? :)

Jævlig kul bukse!

Anonym sa...

Kult antrekk :)

KamillaK sa...

KUL bukse! Og jeg liker headeren din, kjempesøt.

Morbeline sa...

engeset: takk!

Pia: Altså, vi trenger ikke fokusere på en bok men kan bruke mange tekster. Er jo dramaprosjekt så hovedbiten er å dramatisere! Takk ;)

Karianne: Merci!

Kamilla: :D <3takk

Jeanette sa...

Fint antrekk :):)

Bryllupsbloggen til MM og PP sa...

Stilig gjenbruk av buksa :D Menne..den gratisklaer, du vet det er bull...?